Karlsruhe egyetlen séta.

karlsruhe egyetlen séta

Karlsruhe Előzmények Sosem számítottam valami jó futónak. Az általános iskolában a társaim úgy vonszoltak be az iskolakörök végén a célba, de gimiben is a középmezőny alsó végéhez tartoztam, amikor a métert időre kellett abszolválni.

Ennek tekintetében kifejezetten vicces tény, hogy immár 3. A futás az utóbbi karlsruhe egyetlen séta olyannyira a hétköznapok részévé vált, hogy heti kilométereket nyomok le, mérem a szintidőt, s az eredményeket gondosan követem egy excel táblába.

Az már csak plusz ösztönző, hogy az elmúlt években a Wizz Air a hazai futóversenyek egyik legnagyobb szponzorává lépett el, melynek révén sokszor repjegyre beváltható voucherek várnak a rajtcsomagokban.

karlsruhe egyetlen séta

Mivel ezeket csak a versenytől számított 1 éven belül lehet beváltani, lassan el kellett gondolkodni, hogy az eddig összegyűjtött, két 20 eurós utalványt mikor és hova szeretnénk felhasználni. Immár 4 éve, amióta megvan az Erste Wizz Air kártyám, nem fizettem effektíve pénzzel Wizz Air jegyért, és ezt a trendet szerettem volna folytatni.

Karlsruhe látnivalók

Ha mégis beváltom a vochereket, de az ár magasabb, rá kell fizetnem, viszont ha kevesebb, mint az utalvány értéke, elveszik a különbözet. A legjobb tehát, ha egy az karlsruhe egyetlen séta fedezi a voucher a repjegy árát.

karlsruhe egyetlen séta

Már hetek óta nézegettem a lehetőségeket, de az összes úticél közül ezúttal a németországi desztinációk kerültek a fókuszba. Régóta beszéltük ugyanis, hogy meg kéne látogatni a németországi ismerőseinket, ugyanis Andi egyik legjobb barátnője, Anna, és unokatesóm, Matyi is immár német honban keresi a kenyerét, így az utazás élményén túl akár velünk is összeszervezhetünk egy találkát.

Dortmund, Frankfurt-Hahn és Baden-Baden jött fel, mint lehetséges opció, s mivel június végére mindhárom helyre találtam olcsó jegyeket, Andi lett a döntőbíró.

Drive in Karlsruhe

Sőt még az előzetes helyfoglalásra is maradt keret. Az utazást megelőzően az utolsó pillanatig formálódott, hogy Annáékkal pontosan hol és miként futunk össze, végül külön szállást intézve, de mindannyian Karlsruhéba foglaltunk hostelt. Az elhúzódó szervezés közepette teljesen elfelejtettem Matyit emlékeztetni, pontosan mikor is megyünk, s csak néhány nappal az indulás előtt írtam neki.

Erre az autósra még a rendőrök is rácsodálkoztak

Sajnos a hétvége nem működött neki, viszont péntekre felajánlotta, hogy kijön értünk a reptérre, és fél napot eltölt velünk Baden-Badenben. Ennél több szervezőmunkára nem is futotta, mivel ha nem munka miatt voltunk leterhelve, a lakáshitel-ügyintézés körüli mizériával vagy az albérletből való kiköltözés előkészítésével voltunk elfoglalva.

Hihetetlen volt belegondolni, hogy több hétvégét már nem töltünk itt ebben a kis zuglói lakásban.

karlsruhe egyetlen séta

Aztán elérkezett az indulás napja… 1. Hétköznap reggelente aligha van kellemesebb érzés annál, mint amikor szabin van az ember, és rádöbben, nem kell ma dolgozni menni. Ugyanakkor, ha ez bő másfél órával korábbi keléssel jár együtt, már rögtön más kontextusba kerül minden.

Az ébresztőórámat 6.

Elég rosszul aludtam, mivel a nyári hőségnek köszönhetően már kora reggel elviselhetetlen meleg honolt a lakásban, gyakorlatilag végigizzadtam az éjszakát.

Gyorsan magamra kaptam egy pólót és rövidnadrágot, s elvittem a Mondeót Apa munkahelyére, mivel nem szívesen hagytam volna őrizetlenül itt napokra a lakás előtt. Gyors puszi Apának és a következő 5 busszal és villamossal rohantam is önellátó társkereső. Andival összekészülődtünk, bekaptunk néhány falatot reggelire, majd 8 óra körül lementünk a Tisza István téri buszmegállóba.

Karlsruhe egyetlen séta 8E-vel elbuszoztunk a Zugló vasútállomásig, ahol — BKV bérlet híján — külön vonatjegyet kellett váltanom Ferihegyig.

A pénztáros bácsi jegykiadási sebessége leginkább egy lassított felvételhez hasonlított, de szerencsére még azelőtt megbirkózott a feladattal, hogy begördült volna a vonat.

Amit látni Karlsruhe

Ferihegynél átszálltunk a E reptéri buszra, ám egyik jegykezelő sem működött, így némi bénázás után, feladtam a próbálkozást az időközben agyongyűrt vonaljeggyel, és tiszta lelkiismerettel bliccelésre adtam a fejem. Kiérve a reptérre rögtön a ismerkedés hirdetések ellenőrzések felé vettük az irányt.

karlsruhe egyetlen séta

Becsületükre legyen mondva, minden alkalommal látni itt valamilyen újítást. Legutóbb az elektronikus beszállókártya-leolvasó kaput üzemelték be, most pedig a röntgengépek mellett új átvilágító masina került használatba, melynek két oldalán egy-egy széttárt karú, lábú ember lenyomata mutatta a helyes beállást.

Első látásra a Trónok harcából ismert Bolton-család nyúzott emberes címere jutott eszembe, de kis túlzással Leonardo da Vinci világhírű, emberi test arányait ábrázoló Vitruvius-vázlatát is beleláthatjuk.

Míg vártunk a beszállásra, kihasználtam a reptéri WiFi nyújtotta előnyeit és írtam Petiéknek, hátha összefutunk még velük a reptéren, mivel ők is mai napon készültek elutazni a 3 hetes balti útra. Mint kiderült, ők csak pár órával később jönnek ki a reptérre, viszont kérték, ha tudok, segítsek szállásadókat találni nekik mindhárom országra.