TÖBB MINT KÖNYVELÉS

"Összejönni – kezdés.
Együtt is maradni – haladás.
Együtt is dolgozni – siker." (Henry Ford)

 

  • Ön is szeretné, hogy döntéseit a lehető legpontosabb és legtöbb információ birtokában, megalapozottan hozhassa meg?

  • Ha folyamatosan nyomon követhetné költségei, bevételei alakulását?

  • Ha kellő időben és megfelelő módon tudna beavatkozni, ha probléma mutatkozik cége gazdálkodásában?

Ma már egy cég dinamikus fejlődéséhez elengedhetetlen, hogy naprakész információk birtokában legyen gazdasági helyzetét illetően, tervezni tudjon rövid és középtávon. Ennek alapját egy pontos, szakszerű, a mindenkori adó és számviteli törvényeket követő könyvvezetés biztosítja.

 

Könyvelőirodánk az Ön sikere érdekében dolgozik!


Óbudai könyvelőirodánk az Ön sikeréért dolgozik, ezért fontosnak tartjuk, hogy az Ön vállalkozása már a kezdetektől egy oly módon kialakított pénzügyi-számviteli rendszert kapjon, mely elősegíti a vállalkozása piaci pozíciójának megerősödését, eredményességének intenzív és állandó növekedését, és képes legyen a folyamatosan változó igényekhez alkalmazkodni. A vállalkozás gazdasági adatainak elemzése után átfogóbb, összetettebb képet kaphat a működés jövedelmezőségéről, hatékonyságáról.

Elsősorban kis- és középvállalkozások teljes körű pénzügyi-számviteli feladatainak ellátását végezzük, mely tevékenységekbe nem egyszerűen csak a könyvelés és bérszámfejtés körébe tartozó szolgáltatásokat értjük, hanem egy komplex szolgáltatást, amely magába foglalja többek között a teljes kőrű könyvvezetés, TB ügyintézés, kontrolling, adótanácsadó valamint munkaügyi tevékenységeket is.

Egyre nagyobb számban igénylik a mai vállalkozások, ahogy bizonyára az Ön cége is, hogy a nagyvállalatoknál alkalmazott integrált ügyviteli rendszerek, módszerek előnyeit élvezhessék. Társaságunk ennek az igénynek kíván maximálisan megfelelni.

 

Babér ügyviteli rendszer

Cégcsoportunk 1998 óta foglalkozik ügyviteli programkészítéssel valamint ügyviteli tevékenységekkel.

A Soft Consulting Zrt 1998-ban alakult, Soft Consulting Kft néven. Kifejlesztettük és forgalmazzuk a BaBér bérügyviteli programot, mellyel immár körülbelül 1.000 cég végez számfejtést, mintegy 350 ezer munkavállaló részére.  

A program forgalmazása során egyre gyakoribb igényként merült fel Ügyfeleink körében, hogy a bérszámfejtési feladatok ellátását teljes egészében cégünkre bízzák. Mivel ez az üzletág egyre intenzívebb fejlődést mutatott, a cég vezetése úgy döntött, hogy ezt a területet egy külön cégben folytatjuk tovább, ezért 2004-ben megalakítottuk a Soft Consult Kft-t.

 

Budapesti könyvelő irodánk bérügyviteli(bérszámfejtés, TB ügyintézés, kifizetőhelyi ügyintézés), illetve teljes körű könyvelési tevékenységet folytat Ügyfelei részére. A 2004-es megalakulást követően folyamatos növekedést értünk el, jelenleg, mintegy 70 céggel állunk üzleti kapcsolatban.

Budapesti könyvelő iroda - SoftConsult

Könyvelési, bérszámfejtési, adótanácsadó szolgáltatásainkat magas szintű adatvédelmi és titkossági követelményeknek megfelelően végezzük. Munkatársaink megfelelő végzettséggel és évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek ahhoz, hogy feladatukat Ügyfeleink megelégedésére végezzék el. Bérszámfejtőink felsőfokú TB ügyintézői végzettséggel, könyvelőink mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkeznek.

Mindezen felül kettős garanciát biztosítunk Ügyfeleinknek szolgáltatásainkkal kapcsolatban, egyrészt egy nagy összegű egyedi felelősség biztosítás formájában, másrészt egy szerződésben rögzített kötbérezési lehetőséget, mely a határidőben és hibátlanul nyújtott szolgáltatáshoz kötődik.

A számvitellel,bérügyvitellel és humánpolitikával kapcsolatos terület meglehetősen kényes, jobbára nagy bizalmat igénylő tevékenység. Ezért igyekszünk olyan szakmai, műszaki, informatikai hátteret biztosítani, mely megnyugtatja azokat, akik e területet ránk bízzák. Az üzleti kapcsolaton túlmenően pedig olyan személyes kapcsolatok alakulnak ki munkatársaink és a cégek kapcsolattartói között, ami megkönnyíti a napi munkavégzést. Minden ügyfelünknek külön kapcsolattartó személyt jelölünk ki, de munkaidőben szakmai kérdésekben bérprogramunk ügyfélszolgálata is igénybe vehető.

Szolgáltatásaink közé tartozik: könyvelés, teljes körű könyvvezetés, bérszámfejtés, kifizető helyi feladatok ellátása, TB ügyintézés, munkaügy, HR tevékenység, pályázatok kiírása és feladása, kontrolling, adótanácsadás
Mikro-, kis- és középvállalatok számára, mindehhez megoldást nyújtunk.


Várjuk Önt is óbudai irodánkban! Dolgozzunk együtt az Ön üzleti sikerének érdekében!

 

Kérje árajánlatunkat!



 

LEGFRISSEBB HÍREINK

Béren kívüli juttatások 2013-ban

Az éves keret változatlanul  500 000,- Ft, az e feletti béren kívüli juttatások adóterhe 51,17%. Adóteher általánosan 35,7%, (juttatás 1,19-szeresére vetítve 16% szja és 14% EHO) - Széchenyi Pihenő Kártya – szabadidő alszámla...tovább »

KIVA – Kisvállalati adó

A teljesség igénye nélkül, de mindenképpen a legfontosabb dolgokat összeszedve, hogy előkészíthesse mindenki a döntését. Mert koránt sem csak arról van szó, hogy ki kell számolni, mennyi az annyi! Nagyon sok olyan szempontot is mérlegelni kell a döntéshez, mely adott esetbe...tovább »

ÁFA változások 2013-tól

2013. január elsejétől megváltozik-szigorodik az Áfa bevallás tartalma, illetve rendszere. A bevallásban a kiállított és befogadott számlák részleteiről nyilatkozni kell, ha a számla Áfa-tartalma eléri, vagy meghaladja a 2 millió Ft-ot. Az általános forgalmi...tovább »

A családi kedvezményre való jogosultság jövőre megszünhet

A középiskolai tanulmányaikat befejező diákok után már nem jár a családi kedvezmény. Ha tehát a középiskolás gyermek után a tanév végétől már nem jár családi pótlék, akkor a családi kedvezményt addig...tovább »

Idén már szankcionál a NAV! Talán most fog könyvelőt váltani?

  A beszámoló közzététele a gyakorlatban az eredménykimutatási és a kiegészítő melléklet és a könyvvizsgálói jelentés (ha van) valmint az eredményfelosztási határozat nyilvánosságra hozatalát jelenti.  A...tovább »

Rólunk írták – Soft Consult, csak pozitív könyvelői meglepetések

  Kis- és középvállalkozások pénzügyi-számviteli feladataikat teljes mértékben rábízhatják a Soft Consult Kft-re. Ezzel nem csak a teljes kőrű könyvvezetés, TB ügyintézés, kontrolling és a munkaügyi tevékenységek terheitől...tovább »