Ismerősök costa blanca-,

Costa Blanca - Benidorm / softconsult.hu

Évek óta rendszeresen tavasszal elutazunk édesanyámmal pár napra, amolyan csajos programra, korábban hugi is velünk tartott de pár éve már jó nagy kaland lenne neki ezért hazajönni Ausztráliából. Idén ez az alkalom épp anyák napi hétvégére esett egész véletlenül. Szóval, hogy is esett a választásunk Alicantéra?

Meleg helyre vágytunk és oda ahol egyikünk sem volt és a wizzair repül oda a wizz pontok levásárlása miatt.

Aztán egyszer csak jött egy akció, ami kihagyhatatlannak bizonyult. Heti 2 járatot indít a wizz Alicantéba, mi szombaton délután mentünk és röpke 2. A reptéren a transzfert keresve kicsit meglepődtünk, amikor a 2. A városban szombat este hömpölygött a tömeg, a kikötőben meg valamilyen zenész fesztivál is volt.

Luxusvilla eladó a Las Colinas golfpályán

A meglepő számomra, hogy a helyiek kabátban és sálban addig mi nekivetkőzve. Érdekes, hogy nekik ez még kabátos idő… A város maga a sziklák és a tenger közé van beszorítva, így szép hosszú területen fekszik. Este már csak egy tengerparti sétára volt erőnk az utazás után. Másnap a recepción kapott villamos térképén ismerősök costa blanca- egyik végállomáson Benidormban kezdtük a napot.

Jó egy óra villamosozás következett északi irányba. A város legmagasabb épülete a méter magas Gran Hotel Bali, amely egyben Európa legmagasabb szállodája. A tengervíz kristálytiszta és 5 km hosszú homokos partja van.

Benidorm tengerpartja Kék Zászló díjjal kitüntetett, óvárosa tele van kis üzletekkel és jobbnál jobb tapas-bárokkal, éttermekkel. Mi is nagyon kellemes ismerősök costa blanca- halas étteremben ebédeltünk.

A város teli van angolokkal és hollandokkal, a legtöbb társaság legény- és lánybúcsúra érkezett. Egy ismerős mondta, hogy nem lehet elmenni úgy spanyol városba, hogy épp ne ünnepelnének valamit a helyiek. Hát most is belefutottunk az egyik templomnál egy ilyen összejövetelben.

odessa nők megismerni ülés nő telefonon oran

Az egyik kápolnába rengeteg ember tömörült és vidám vagy legalábbis annak hangzó dalokat énekeltek és hangosan éjjeneztek és tapsoltak.

Majd lóra pattantak az urak és elindult a menet a városban.

Közben a város fő sétányán középkori vásárba csöppentünk bele, ahol próbáltak minden hasznos és kevésbé hasznos portékát eladni nekünk.

Horoszkóp single bak nő visszaindultunk Alicantéba, ami a Costa Blanca fővárosa és pár év alatt nőtt a lakosság száma 60 ezerről ezerre. Alicante Benidormhoz hasonlóan kristálytiszta tengervízzel, finom, szinte fehérhomokos tengerparttal rendelkezik.

Az óvárosból a legtöbb érdekes látnivaló gyalog elérhető. Alicante leghíresebb nevezetessége a méter magas sziklán található Castillo de Santa Barbara, Spanyolország egyik legnagyobb középkori vára. A várhoz sziklába vájt lifttel terveztük a feljutást és szerencsénkre az utolsót el is értünk ¾ 8kor.

singles reutlingen kislemez teterow

Ahol közölték velünk, hogy lefele csak gyalog lehet már jönni. Fentről gyönyörű a kilátás a városra és a kikötőre.

Costa Blanca nyaralás

A belépés ingyenes, a ismerősök costa blanca- viszont fizetni kell. A naplementét már nem vártuk meg, mert igencsak éhesek voltunk, így lefelé jövet próbáltunk valami jó kis tapasos helyet keresni.

Vacsora után sétáltunk a kikötőtől induló Explanada de España pálmafák övezte sétányon, ami Spanyolország talán legszebb és leghíresebb tengerparti sétánya. Másnap Elche-t néztük ki a térképen, ahova fél órás vonatút vezetett.

Elche vagy Elx a régió harmadik legnagyobb, és egyik leglátogatottabb városa. A mórok által alapított városban, és környékén több mint ezer pálmafa található, amelyek nagyon egzotikus légkört kölcsönöznek Elchének.

Costa Blanca

Ez Európa legnagyobb, és a világ egyik legnagyobb pálmafa ligete. A pálmafákat a A Santa Maria bazilika tetejéről elvileg gyönyörű kilátás nyílik az óriás pálmaligetre, de sajnos a csigalépcső miatt ezt inkább kihagytam.

férfi találkozik 76 ingyenes komoly kapcsolatot társkereső

Aki fent volt azt mondta olyan a tengernyi pálma mintha egy kicsit Afrikában lennénk, ezt mondjuk aznap a hőmérsékletről is el lehetett mondani. Május elején 30 fokos hőség volt. Késő délután már Alicantéban elmentünk az egyik legjobb strandra a San Juan-ra, mely északra húzódik Alicantetől.

latin nők találkozó az első üzenet egy társkereső oldalon

Éttermeket, kávézókat és bárokat természetesen itt is találunk szép számmal, de igazán a tenger és partjának sokszínű kihasználhatósága csábítja ide az embereket. Playa de San Juan akkor is tökéletes, ha úszni, napfürdőzni szeretnél, vagy extrém vízi sportokat szeretnél kipróbálni.

beteg társkereső társkereső les sables d olonne

Utolsó napunkon a még kimaradt részeket néztük meg Alicanteban. A Santa Barbara erőd ismerősök costa blanca- elterülő óváros, a Barrio de la Santa Cruz-ban kezdtük meg a sétánkat, ahol tüneményes szűk sikátoros utcákba, apró hangulatos botlottunk.

Az óváros sűrűn álló házai között véletlenül bukkantunk rá a hatalmas San Nicolás katedrálisra, mely a zsúfolt Barrio de la Santa Cruz épületei között szinte alig venni észre. Először is egy nagy sárga falat láttunk meg ahova mintha graffitiztek volna, csak az volt a furcsa, hogy az írás alatt s évszám volt.

Pedig ez már maga a templom volt, amelyet a Sajnos a szieszta miatt azonban zárva volt erre érdemes odafigyelni, szinte minden bezár ilyenkor. Zárásként még felfedeztük a központi strandot a Playa del Postiguet, ami közvetlen a belvárosban van.

Benidormban jelenleg felhőkarcoló van, és épül még több. Az állandó lakosság közel 70 ezres.

Lehet itt bérelni napernyőt, ágyat, széket, de sajnos nincs megfelelő számú mellékhelység vagy zuhanyzó. Lábmosót szerencsére minden strandon találtunk, így itt is szerencsénkre. A zaklató árusok sajnos itt is megtalálhatóak, nem lehetett 2 percig nyugodtan feküdni, folyamatosan el akartak nekünk adni valamit.

Megosztás Küldés Milyen indíttatásból döntöttél úgy, hogy Spanyolországba költözöl? Mesélj a kezdetekről! Mielőtt kijöttem, már egy ideje gondolkoztam külföldben.

Az idő pont jó volt, nem kellett a nagy hőséggel bajlódnunk, városnézésre és strandolásra is alkalmas. Alicante nyugodt kis város és a tengerpartja sem zsúfolt még ilyenkor. A helyiek azt mondják októberben is 30 fok van, még simán lehet fürdőzni.

Az árak is elfogadhatóak, még a felkapott Benidormban is, ahova inkább azok menjenek, akik bulizni szeretnének.